Olympijské slovní perly

02.03.2010 11:20
  • Hodně diskutovaná bobová a sáňkařská dráha: "Můj cíl je čtyřikrát dojet do cíle zdravý," uvedl lichtenštejnský pilot dvojbobu Michael Klingler.
  • Diskutabilní povětrnostní podmínky při závodě sdruženářů: "Byla to totální fraška. Ani nestálo za to ráno vstávat. Udělali bychom líp, kdybychom zůstali v posteli a koupili si los do loterie," postěžoval si vedoucí francouzských sdruženářů Nicolas Michaud.
  • Diskvalifikace Kramera na 10 kilometrech: "Pár kol před koncem jsem věděl, že je něco špatně. Viděl jsem svou přítelkyni na tribuně, jak se drží za hlavu, a říkal jsem si: 'Sakra, tady se něco pěkně podělalo'," uvedl po smolném závodě Kramer.
  • Lysáček versus Pljuščenko: "Jezdím už dlouho na to, abych se bál čtverných skoků, létající blonďaté hřívy či opálené tváře. Nemám strach z ničeho, snad možná z členů PETA s kbelíkem krve," řekl Lysacek v narážce na svůj spor s ochránci zvířat ohledně kožešiny na svém závodním úboru.
  • Petra Majdičová po závodě se zlomenými žebry a propíchnutou plící: "Tohle není bronzová medaile. Je to zlato s malými diamanty. Medaili jsem měla už za to, že jsem šla na start."
  • Sjezdařský veterán Marco Büchel: "Tak zas žádná medaile. Možná se kouknu do obchodu se suvenýry, jestli ji tam neprodávají, abych si ji alespoň koupil."
  • Anja Pärsonová po svém hrozném pádu přisjezdu: "Největší na zadku. Ale nevypadám na pohled moc dobře, možná dám nějaké fotky na web. Normálně se mi to nestává, ale teď na sebe mohu být pyšná, že také nějaké modřiny konečně mám a můžu se jimi chlubit."
  • Setkání s norským králem: "Nikdy jsem si nedokázal představit, že bych mohl jen tak klábosit s králem, který navíc má na sobě stejné kalhoty jako já," svěřil se kapitán norských curlingových reprezentantů Thomas Ulsrud.
  • Matematika v ženském hokeji: „V Kanadě hraje hokej 80.000 žen, v USA 60.000 a na Slovensku 267 žen. Když změří síly 80.000 žen s 267, tak to dá výsledek 18:0."
  • Vysvětlení nezdaru při běžecké štafetě: "Posledních 14 dní jsem asi viděl až moc filmů pro dospělé. Mám totiž pokoj hned vedle Pettera (Northuga) a každou noc tam bylo dost živo. To je asi důvod, proč jsem to tak podělal," prozradil Odd-Björn Hjelmeset.