Shaun White předvede unikátní snowboardový trik - McTwister White

12.02.2010 11:01

Nejlépe placený snowboardista v U-rampě na olympijských hrách Shaun White má v plánu posunout hranice svého sportu až na hranici nebezpečí a obhájit zlato z Turína. Příští středu se můžeme těšit na jeho gravitaci popírající Double McTwist 1260.
„Je to nejobtížnější trik, jaký jsem kdy zkoušel a nejlepší, jaký se mi kdy povedl,“ řekl White. White před dvěma týdny vyhrál Winter X Games už podeváté. Hned při prvním pokusu tohoto triku na X Games ale upadl a nepříjemně spadl na hlavu.„Lhal bych, kdybych řekl, že mnou tento pád neotřásl,“ svěřil se White. „Moje první myšlenka byla, abych tento pocit co nejrychleji zapomněl.“„Jsem rád, že i po takovém zážitku jsem schopný vrátit se zpátky a znovu to zkoušet“.

„Sport není nebezpečnější. Nebezpečné bylo s tím vůbec začínat. Padáme. Znovu se zvedáme. Je to součástí toho, co děláme.“White říká, že to není o tom, aby přišel a bláznivě skočil něco nebezpečného. Je to součástí dlouhodobého plánu a trénování. White za minulý rok vydělal osm milionů dolarů. Podle magazínu Forbes patří White mezi nejlépe vydělávající sportovce. Jeho hlavní sponzor Red Bull mu dokonce nechal vystavit vlastní rampu v Silvertonu v Coloradu. Na druhém místě je korejská krasobruslařka Kim Ju-Na. A třetí americká sjezdařka Lindsey Vonnová.